Marketing Technologie

Omdat de media nu zo vaak en zo veel digitaal is, hebben we het eerder over marketing technologie. Hoewel het weer het zoveelste nieuwe woord is, lijkt het ons beter hier toch het juiste vocabulaire te gebruiken en dit jargon duidelijk uit te leggen. Handig is om hier ook een opdeling in aan te brengen. In de marketing is het gebruikelijk om te denken in betaalde, eigen en verdiende media.

Betaalde media zijn communicatiemiddelen die u kunt inkopen. Het eigendom van dat medium ligt iemand anders. Denkt u hier aan advertenties en advertentieruimte, reclametijd voor uw commercial, Adwords, of banners op nu.nl of een online advertentienetwerk.

Met eigen media bedoelen wij de media die u echt zelf in eigendom heeft. Dus een website of webwinkel. Maar ook uw catalogi, folders en brochures. De vroegere DM acties en de huidige e-mail nieuwsbrieven.

Verdiende media zijn media van anderen, maar daarop heeft u een bepaalde plaats in verworven. Denk hier aan review sites, vergelijkingssites, maar ook volgers, links en likes op sociale media. Meest bekende is de plaats die u inneemt in de zoekresultaten op Google en Bing. Op welke woorden haalt u de eerste resultaten pagina.

Wij hebben hier een kleine selectie van alle media en communicatiemiddelen die wij voor u kunnen verzorgen. Sommige hebben we ook een beetje gegroepeerd. Zo vindt u onder Grafische Vormgeving, vrijwel alle oude media en drukwerk mogelijkheden. Nieuw is onze 3D visualisatie. Hierin hebben wij een voorsprong in de markt en hebben als enige hierin op Magento webwinkels een volledige integratie weten te realiseren.

In de nieuwe digitale wereld is het belangrijk om deze middelen weer te kunnen koppelen aan de strategie en marketing doelstellingen. Daarom maken wij ook al deze media zelf of verzorgen het voor onze klant. Zodoende heeft u niet met allemaal partijen te maken die bij het minste of geringste naar elkaar gaan staan te wijzen. Nee, zo kunt u juist snel schakelen en kansen gelijk oppakken.

Ook voor het meten van de effectiviteit is het nodig dat wij direct op de site of webwinkel weer een code kunnen toevoegen om bepaalde informatie te gaan meten. Dat moet allemaal bij dezelfde partij liggen. Ook zijn wij degene die u kan voorstellen om een kortingscode in een krantenadvertentie te zetten, om vervolgens op de site het resultaat te kunnen meten. Het is juist omdat wij ook de praktijk van alle dag samen met u maken en verzinnen, dat we de doelstellingen voor onze klanten ook echt waarmaken!

Neem contact met ons op

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht

Bel of mail direct:

078 68 456 77

www.wendrich.nl

Pin It on Pinterest